Karriere

Projekt­chef

ERFAREN PROJEKTCHEF DER VIL MED PÅ EN SPÆNDENDE REJSE

Vi søger en erfaren og kompetent Projektchef til gennemførelse af indretningsopgaver i kontor- og boliglejemål samt udviklingsprojekter. I vores arbejde tilstræber vi at implementere bæredygtighed i vores projekter og ejendomsporteføljer.

Fokus Asset Management A/S (Fokus) er en af Danmarks hurtigst voksende ejendomsforvaltere, der p.t forvalter ejendomsinvesteringer for mere end kr. 30 mia. kr. Fokus er nu repræsenteret i både Danmark og Sverige og forventer snarligt også at være det i Finland. Vi er på en ekspansiv og bæredygtig rejse med mange spændende ejendomsprojekter i vores pipeline.

Vi har en stærk, engageret og positiv kultur, som er baseret på dyb kundefokus, ansvarlighed, teamwork og kvalitetsarbejde. Vores succes er båret af korte beslutningsveje, tæt samarbejde og ved konstant at videreudvikle og løfte medarbejderne. Samtidig ønsker vi at leve op til vores samfundsansvar, hvorfor bæredygtighed (ESG) stadig fylder mere i vores projekter.

 

OM STILLINGEN

Du vil blive tilknyttet vores projektteam, der i dag består af fire dygtige medarbejdere. Teamet ombygger investerings- og udlejningsejendomme og arbejder dagligt tæt sammen med alle afdelinger i Fokus Asset Management.

Som projektchef får du ansvaret for gennemførelse af indretnings- og ombygningsopgaver. Det vil være større og mindre kontorindretninger, hvor du i samarbejde med dine kollegaer i Udlejningsteamet og Asset Management skal indrette på baggrund af ønsker fra kommende lejere – du vil blive ansvarlig for indretningsprojektet fra start til slut, herunder budgetter, tidsplaner, projekt- og risikostyring, udførelse og endelig aflevering til lejeren. Endelig vil opgaverne også omfatte større vedligeholdelsesarbejder og udviklingsopgaver på eksisterende ejendomme, herunder større ombygninger og konverteringssager.

Du vil således skulle samarbejde med mange forskellige kollegaer og fagfolk, men først og fremmest med arkitekter, ingeniører og entreprenører.

 

ANSVARSOMRÅDER

  • Planlægge, og gennemføre indretningsopgaver på kontorlejemål samt moderniseringer af lejligheder på i alt op til 100 mio. kr.
  • Identificere muligheder i eksisterende ejendomsportefølje, herunder arealoptimeringer, energirenoveringer, udnyttelse af byggeretter og konverteringer.
  • Varetage myndighedskontakt.
  • Deltage i løbende ad hoc-opgaver i forbindelse med vurdering af investeringer, rapportering, m.v.
  • Forhandle med eksterne entreprenører, rådgivere og andre om byggeopgaver.
  • Gennemgå ejendommenes vedligeholdelses- og bæredygtighedsmæssige stand og gennemføre større vedligeholdelses- og renoveringsopgaver.
  • Sikre, at projekterne bidrager til både Fokus’ egne og kunders bæredygtighedsmålsætninger.
 
 

DIN PROFIL 

Vi forventer, at du:.

  • Har +10 års relevant erfaring og på selvstændig vis kan gennemføre byggeprojekter.
  • Har erfaring med forhandling og indgåelse af kontrakter med entreprenører og andre.
  • Er i stand til at sikre udarbejdelsen af indretningsplaner, beskrivelser og budget for byggeomkostninger.
  • Er i stand til at udarbejde og forhandle kontrakter med rådgivere, entreprenører og andre.
  • Har erfaring med bæredygtighedscertificeringer som DGNB, LEED og BREAAM og bæredygtighedsledelse er en fordel.
  • Er forhandlingsvant med lejere om indretninger mv.
  • Har en forretningsmæssig tankegang og stærke koordinationsevner.
  • Har et godt drive og besidder købmandskab.
  • Sætter en ære i at udføre et ordentligt stykke arbejde.
  • Har et solidt kendskab til branchen og et veludbygget netværk.

 

Derudover, vil det være en fordel, at du er en udpræget teamplayer, der kan arbejde på tværs af en proaktiv virksomhed i vækst. Du driver dine egne ansvarsområder selvstændigt, struktureret og inden for deadlines samt sikrer en positiv dialog med kunder og lejere.

 

HVIS DU HAR SPØRGSMÅL

Er du interesseret i at vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte vores Chef for Projektafdelingen Michael Loft Nielsen
+45 27 25 22 41 / Michael.Nielsen@fokusasset.dk.

 

SØG STILLINGEN

Send din ansøgning til cv@fokusasset.dk.

Fokus tilbyder lige ansættelsesmuligheder for alle medarbejdere og opfordrer alle uanset, hudfarve, religion, køn, nationalitet, alder eller handicap at søge stillingen. Dette omfatter alle betingelser og vilkår, herunder rekruttering, forfremmelse, opsigelse, orlov, aflønning og kurser/uddannelse. Alle henvendelser behandles med fuld diskretion.

 

OM FOKUS ASSET MANAGEMENT

Fokus Asset Management A/S er en af Danmarks førende ejendomsforvaltere med mange års erfaring med investering i og aktiv forvaltning af ejendomme på vegne af nogle af de største aktører på markedet, herunder danske pensionskasser, udenlandske fonde.

Der forvaltes ejendomme for mere end DKK 30 mia. og virksomheden udgøres af 61 medarbejdere. Virksomheden dækker hele værdikæden indenfor investering, forvaltning og administration og arbejder målrettet og struktureret med fokus på værdiskabelse i alle led. Teamet består således af Fund- og Asset Managers, Ejendomsadministratorer, Udlejnings- og Projektansvarlige, Transaktionsansvarlige og en Finansafdeling. Kombineret med eksterne specialister har Fokus Asset Management A/S et agilt og dedikeret team, som gør det muligt at udvikle og implementere attraktive business cases.